Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Co by řekl? Vidíte, že jsem měl pravdu. A tak jdu raději zemřít.

Pokud by někdo chtěl jeho památku uctít (slavit?), nechť místo věnce jde udělat něco, aby se poměry trochu zlepšily.

0 0
možnosti

Řekl bych, že Kryla jste jen použil jako odrazový můstek k úvahám, které bych zařadil pod známý titulek Blouznivci našich hor:-)

1 0
možnosti
Foto

Právě dneska slavíme malé 25. výročí úmrtí jednoho z nejlepších písničkářů totalitní doby - Karla Kryla.

Zdroj: https://vondrous.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=703125

Já nic neslavím, já si to pouze připomínám.

Nemám důvod slavit jeho úmrtí, vy snad ano???

3 0
možnosti

Kdysi mne kantor vyvolal, otázka Klasická - Co básník chtěl svým dílem sdělit? Já mu naprosto upřímně odpověděl - Že, to nikdo neví, možná ani autor samotný! Šlo o duši citlivou, (proto básníkem je) a tedy reaguje na podněty života. Láska, smrt, útlak ap. Učitel se dožral a dal mi kouli. Skutečně - dodnes to cítím jako bezpráví !

Podobně, se pak dívám i na K. Kryla. Nedovolil bych si - Hlavně k tomu ani není důvod, jej kritizovat! Zde je zase nepopiratelný génius - Rebel. má schopnosti - převede je do veršů a zhudební. Styl velice podobný P. Bezruči - upřímná syrovost.

Už jsem kdesi psal - Člověk, (i já), se s tím bez problémů ztotožní, ON pak vlastně - mluví za MNE. A já cestou Tvorby souhlasím = souzním. Ovšem zase problém! Jak by Karel konal po r. 1989? Ve které straně - Jaké Zákony by předkládal? Jak by reálně naplnil to předcházející, geniální? Tady se přiznám, že Odpověď nemám - nevím. V nejlepším slova smyslu, je zřejmě Rolí umělce vybudit ty pocitové vjemy posluchače - A to reálno neřešit. Konec konců, to je zřejmě i poslání Umění. A K. Krylovi se to pak i velice dobře - Podařilo! Já osobně mu i děkuji ...:-)

0 0
možnosti

:-).....Napsal jste to moc pěkně ! R^R^R^

0 0
možnosti

Blogere, ja vyroci umrti Karla Kryla neslavim.

1 0
možnosti

asi by zemřel podruhé ! Ryjeme držkou v zemi a ani nám tu hlavu nemusí dole nikdo držet....moc mi chybí, strašně moc....

1 0
možnosti
Foto

Karma R^, pane Vondrouši, za Karla Kryla V. Máte pravdu,dnes lidé i v hospodách řeší především to, co křičí ze všech médií. Možná proto, aby se skutečnost ztišila a ututlala. Právní povědomí naší společnosti je ale tristní.

1 0
možnosti

Určitě by měl obrovský prostor pro další tvorbu a burcování svědomí. Škoda.

2 0
možnosti
  • Počet článků 43
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1405x
člen strany VIZENS,  autor je podnikatelem v oblasti obchodu a vývozu skla, zároveň působí na Univerzitě J. E. Purkyně v Ústí nad Labem

kontakt: vondrous.j@centrum.cz

web: www.vizens.cz

Seznam rubrik